- április 23-án, kedden, 15.00 órától kerül megrendezésre a Ludwig Múzeum Integrált Ped.kedd című műhelysorozatának második alkalma, amely az Integrált Családi Délelőtt szakmai tapasztalatainak, eredményeinek, problémáinak megvitatására szolgáló, havonta egy alkalommal jelentkező program. A műhellyel a megértési nehézséggel élők fogadására szeretnénk bátorítani múzeumpedagógus kollégáinkat és a múzeumi programok igénybevételére a gyógypedagógusokat!
PROGRAM
Jó téma, rossz téma?
Avagy hogyan válasszunk témát a megértési nehézséggel élők foglalkozásaihoz
15.00-15.15
Köszöntés
Válogatás a Ludwig Múzeum eddigi Integrált Családi Délelőttjeinek témáiból - Farkas Rita múzeumpedagógus
15.15-16.15
Fókuszban a témaválasztás szempontjai – Halász Mónika gyógypedagógus
Gyakorlati tapasztalatok a megértési nehézséggel élő gyermekek oktatásában jelenlévő szempontok alapján
16:15-16:20
Szünet
16:20-17:00
Gyakorlati tapasztalatok a témaválasztással kapcsolatban - beszélgetés
A Ludwig Múzeum Integrált Családi Délelőttjének munkatársai számolnak be tapasztalataikról
Farkas G. Rita képzőművész, tanár, múzeumi foglalkozástartó
Hajdú Franciska múzeumi menedzser, múzeumi foglalkozástartó
Mag Krisztina képzőművész, tanár, múzeumi foglalkozástartó
Scholtz Krisztina gyógypedagógus, múzeumi foglalkozástartó
Beszélgetés
A pedagógus kollégákat és az érdeklődőket is szeretettel várjuk!