A dokumentáció részletes tartalmáért forduljon kollégánkhoz az alábbi címen: adattar@ludwigmuseum.hu
Consumer Art 3.
A lengyel Natalia Lach-Lachowicz 1971-ben vette fel a később művészetének védjegyévé váló Natalia LL nevet, s ekkor készültek a Consumer Art című sorozat első darabjai, melyeket a feminista művészet első közép-európai megjelenésének tekinthetünk.
I am a Work of Art
A textilművésznek, majd díszlet- és jelmeztervezőnek tanuló Kele Judit 1979-ben radikális lépésre szánta el magát: önmagát nyilvánította műtárgynak, és programját következetesen folytatta a nyolcvanas évek közepéig.
Reverzibilis és felcserélhető mozgásfázisok, etűd 6.
Maurer Dóra (1937, Budapest) a magyar neoavantgárd mozgalom meghatározó alakja; festészeti, grafikai és konceptuális munkái mellett igen jelentősek filmjei és művészetpedagógiai tevékenysége. Munkásságában hangsúlyos szerepet játszik az érzékelés, az érzékelési képesség vizsgálata.
Reverzibilis és felcserélhető mozgásfázisok, etűd 1.
Maurer Dóra (1937, Budapest) a magyar neoavantgárd mozgalom meghatározó alakja; festészeti, grafikai és konceptuális munkái mellett igen jelentősek filmjei és művészetpedagógiai tevékenysége. Munkásságában hangsúlyos szerepet játszik az érzékelés, az érzékelési képesség vizsgálata.
Consumer Art 2.
A lengyel Natalia Lach-Lachowicz 1971-ben vette fel a később művészetének védjegyévé váló Natalia LL nevet, s ekkor készültek a Consumer Art című sorozat első darabjai, melyeket a feminista művészet első közép-európai megjelenésének tekinthetünk.
Consumer Art 1.
A lengyel Natalia Lach-Lachowicz 1971-ben vette fel a később művészetének védjegyévé váló Natalia LL nevet, s ekkor készültek a Consumer Art című sorozat első darabjai, melyeket a feminista művészet első közép-európai megjelenésének tekinthetünk.
Családi album 1-4.
A Családi album című fekete-fehér fotósorozatot ANNA DAUČÍKOVÁ moszkvai tartózkodása idején, 1988-ban készítette.
Cím nélkül (1)
ANNA DAUČIKOVÁ a feminista, illetve queer művészet úttörője Szlovákiában és Csehországban. Az Aspekt című feminista magazin egyik alapítója 1991-ben; művészként és egyetemi oktatóként a queer mozgalom egyik legnagyobb hatású személyisége.
Cím nélkül (2)
A második, 1998-ban készült fényképen a művész a társadalmi nem (gender) és a nemi kétértelműség témáját jeleníti meg.
Cím nélkül (3)
A harmadik, mindmáig legutolsó önarcképen (2017) a művész szájából lógó modern fülhallgató a női petefészkek formájára emlékeztet.