A lengyel művésznő a szobrászattól a videóig számos műfajban alkot. Az elsősorban a saját személyiségét, identitását vizsgáló, a feminista és társadalomkritikai diskurzusba illeszthető műveiben a térrel, az emlékezettel és az idővel foglalkozik, sok szállal kötődve a női test és az elmúlás témájához. A Follow me, Change me, it’s Time (Kövess engem, változtass meg, itt az idő) című sorozatának fekete-fehér fényképei testrészleteket ábrázolnak; a sorozat fő darabja a korábban már többször kiállított, egész alakos verzió. Az önmagáról, illetve családtagjairól (nagymama, édesanya, kislánya) készített fekete-fehér fényképeket körbevágja és laminálja, és az így létrehozott, részben áttetsző rétegeket egymás fölé helyezi. A testek szorosan, ugyanakkor az eltelt éveket szimbolizálva, bizonyos távolságot tartva kerülnek egymásra. A különböző korú testekből ily módon generál tér- és időbeli sorozatot, egyetlen műbe sűrítve a személyes időt, a személyes történelmet. Janin művében absztrakt fogalmak – az örökkévalóság és a mulandóság, az állandóság és a változékonyság – ütköznek egymással.