Az Időtlen című fotósorozat olyan templomtornyokat ábrázol, amelyeken nincs óra, annak ellenére. hogy építészetileg kialakították a helyét. A művész a fotóra helyezett savmaratott üveggel emeli ki a képen az üres helyeket, az óra hiányát. „Még az 1990-es évek elején tűnt fel, hogy még a legkisebb német, osztrák vagy svájci falucskában is van óra a templomtornyon. A déli országokban viszont többnyire helyet sem szántak neki, valószínűleg az időhöz kapcsolódó egészen más viszonyuk miatt. A mi régiónkra viszont jellemzőnek tűnt az igény, hogy legyen óra, de nem mindig volt rá pénz, vagy a háború alatt fémtartalma miatt beolvasztották, s azután a hiány állapota tartóssá vált. Ez nemcsak néhány esetben történt így, hanem a falvakban – és sok esetben a városokban is – gyakorlatilag máig így van: hiányzik az óra a templomtornyokról. … Az ’időtlen’ kifejezésben a két, egyszerre jelen lévő értelmezési lehetőség tetszett. Egyrészt az óra hiánya mintha az idő hiányát jelezné, azt, hogy a helyzet ’vákuumszerű’: időtlen és meghatározatlan. Másrészt ez azt is jelenti, hogy ez mindig is így volt és vélhetően mindig is így lesz: arra a sorsra, élethelyzetre utal, amiben – úgy tűnik –, hogy jó ideje benne vagyunk: a dolgok nagyon nehezen változnak, de ha mégis, akkor még mindig lemaradásban vagyunk ahhoz képest, amihez mi mérjük magunkat, azaz Nyugat-Európához viszonyítva."