Az elhagyott tárgyak – kesztyűk – Major Rebecca jóvoltából „talált tárgyak” lettek, melyek a kiállítás folyamán, a látogatók különböző egyedi, az egyes fényképekhez fűzött kommentárjaival kiegészülve hermeneutikai csomagokká állnak majd össze. A fényképeken rögzített minden egyes elhagyott kesztyű fiktív történetek és értelmezések garmadát indítja el. A „kesztyű” mint „személyiséghordozó” ruházati cikk elhagyott állapotában is hordozza, akárcsak a „cipő”, viselőjének karakterét, és betekintést enged életének bizonyos fázisába. Az enigmák megfejtése számtalan „világot” hoz létre a nézőben. Interaktív történetek peregnek le a néző előtt. „Ez a projekt egy hároméves kísérlet volt. Egy kompakt fényképezőgépet hordtam magamnál folyamatosan, és a segítségével összeállítottam egy átfogó képet az elsősorban New York városában elvesztett kesztyűkről. A kényszerességgel határos gyűjtőtevékenység egy időmérési módszert körvonalaz. A gyűjtés felfogható a történelem rögzítéseként is, bármilyen jelentéktelennek tűnjön is az esemény. Az alkotás a halállal, az elmúlással és az emberi jelenlét szervességével és képlékenységével is foglalkozik; és az amúgy áthatolhatatlan nagyvárosi környezetet a sebezhetőség látszatával ruházza fel.” (Major Rebecca) Major Rebecca – csak úgy, mint a kis.terem 2003-as évi „ A vágy platformjai: A városi terep és lakói” című projektjének összes eddigi résztvevője – az első két hétben a helyszínen fog dolgozni, s a kiállítás terében fogja kialakítani szeptember végére, mások mellett Karafiáth Orsolya költővel együttműködve, a kiállítás végleges állapotát. Major Rebecca 1971-ben született Budapesten, 1979 óta New Yorkban él. A Pratt Institute-ban végzett festő szakon. Számtalan egyedi és csoportos kiállításon vett részt az USA-ban. Magyarországon 2001 májusában volt egyéni kiállítása a Magyar Fotogáfusok Házában, a Mai Manó Galériában.