A Ludwig Módszertani Központ kommunikációs témanapja

2014. március 11. 0.00–00.00
Mikor
2014. március 11.
Bérlettel nem látogatható

A LUDWIG MÚZEUM ÚJ SZAKMAI MÓDSZERTANI SOROZATÁNAK KÖVETKEZŐ PROGRAMJA:

A Ludwig Módszertani Központ kommunikációs témanapja

Időpont: 2014. március 11., kedd, 10.00-16.30

Kiknek ajánlott a részvétel?:

múzeumi vezetők, múzeumkommunikációs szakemberek, múzeumpedagógusok, múzeumi dolgozók, egyetemi hallgatók

Részvételi díj: 3000 Ft (egyetemi hallgatóknak 2000 Ft)

Fizetési mód: átutalással

Számlaszám: 10032000-01425107-00000000 (Magyar Államkincstár)

Az utalás megjegyzés rovatában kérjük feltüntetni: Témanap

A program regisztrációhoz kötött!

Létszám: min. 8, max. 12 fő

Jelentkezni a következő e-mail címen lehet: salgo.viktoria@ludwigmuseum.hu
Jelentkezési határidő: 2014. március 9., vasárnap

Kérjük, a jelentkezők a regisztráló e-mailben írjanak magukról egy rövid bemutatkozást is!

Program:

10:00- 10:30 - Bevezetés

10:30- 12:00 - „Eladható-e” a kortárs művészeti múzeum? A Ludwig Múzeum marketingje (küldetés, vízió, stratégia, akciók); a Ludwig Múzeum közönsége (látogatói hatásvizsgálatok eredményei). Egy kampány megvalósítása az ötlettől a kivitelezésig (Fehér Zsuzsanna)

12:00- 13:00 - Ebédszünet

13:00- 14:30 - A Ludwig Múzeum rendezvényei, rendezvényszervezési workshop, a Ludwig Múzeum kommunikációs csatornái (Demők Nóra)

15:00-16:30 - Múzeum a weben: A közösségi média. Ludwig Múzeum és a facebook (Mucsi Márton)

Előadók: a Kommunikációs Osztály munkatársai:

Fehér Zsuzsanna, kommunikációs igazgatóhelyettes;

Demők Nóra, rendezvényszervező;

Mucsi Márton, közösségi média felelős

A Ludwig Módszertani Központ (LMK) fogja össze, koordinálja és valósítja meg a Ludwig Múzeum – Kortárs Művészeti Múzeumnak, mint országos szakmúzeumnak az egyik alapfeladatát, miszerint országos módszertani központként is tevékenykedik. Tevékenységének központjában a muzeológia, a kurátori munka, a múzeumi kommunikáció és marketing, valamint a múzeumpedagógia áll. Az LMK a múzeum szervezeti keretei között szakmai programokat szervez (témanapok, szakmai tárlatvezetések, továbbképzések, konferenciák stb.), támogatja a Ludwig Múzeum gyakornoki és önkéntes programját, kapcsolatot tart egyetemekkel, iskolákkal, szakmai szervezetekkel, s velük közös (nemzetközi) projekteket dolgoz ki és valósít meg.