A LUDWIG MÚZEUM ÚJ SZAKMAI MÓDSZERTANI SOROZATÁNAK KÖVETKEZŐ PROGRAMJA:
A Ludwig Módszertani Központ kommunikációs témanapja
Időpont: 2014. március 11., kedd, 10.00-16.30
Kiknek ajánlott a részvétel?:
múzeumi vezetők, múzeumkommunikációs szakemberek, múzeumpedagógusok, múzeumi dolgozók, egyetemi hallgatók
Részvételi díj: 3000 Ft (egyetemi hallgatóknak 2000 Ft)
Fizetési mód: átutalással
Számlaszám: 10032000-01425107-00000000 (Magyar Államkincstár)
Az utalás megjegyzés rovatában kérjük feltüntetni: Témanap
A program regisztrációhoz kötött!
Létszám: min. 8, max. 12 fő
Jelentkezni a következő e-mail címen lehet: salgo.viktoria@ludwigmuseum.hu
Jelentkezési határidő: 2014. március 9., vasárnap
Kérjük, a jelentkezők a regisztráló e-mailben írjanak magukról egy rövid bemutatkozást is!
Program:
10:00- 10:30 - Bevezetés
10:30- 12:00 - „Eladható-e” a kortárs művészeti múzeum? A Ludwig Múzeum marketingje (küldetés, vízió, stratégia, akciók); a Ludwig Múzeum közönsége (látogatói hatásvizsgálatok eredményei). Egy kampány megvalósítása az ötlettől a kivitelezésig (Fehér Zsuzsanna)
12:00- 13:00 - Ebédszünet
13:00- 14:30 - A Ludwig Múzeum rendezvényei, rendezvényszervezési workshop, a Ludwig Múzeum kommunikációs csatornái (Demők Nóra)
15:00-16:30 - Múzeum a weben: A közösségi média. Ludwig Múzeum és a facebook (Mucsi Márton)
Előadók: a Kommunikációs Osztály munkatársai:
Fehér Zsuzsanna, kommunikációs igazgatóhelyettes;
Demők Nóra, rendezvényszervező;
Mucsi Márton, közösségi média felelős
A Ludwig Módszertani Központ (LMK) fogja össze, koordinálja és valósítja meg a Ludwig Múzeum – Kortárs Művészeti Múzeumnak, mint országos szakmúzeumnak az egyik alapfeladatát, miszerint országos módszertani központként is tevékenykedik. Tevékenységének központjában a muzeológia, a kurátori munka, a múzeumi kommunikáció és marketing, valamint a múzeumpedagógia áll. Az LMK a múzeum szervezeti keretei között szakmai programokat szervez (témanapok, szakmai tárlatvezetések, továbbképzések, konferenciák stb.), támogatja a Ludwig Múzeum gyakornoki és önkéntes programját, kapcsolatot tart egyetemekkel, iskolákkal, szakmai szervezetekkel, s velük közös (nemzetközi) projekteket dolgoz ki és valósít meg.