A címében első ránézésre dátumot jelző számsorral jelölt festmény a svájci emigrációban készült, a FREYre jellemző világosszürke stílusban. A széles ecsettel a festmény testébe írt betűk, számjegyek és szavak képalkotó elemként vannak jelen, az olvashatatlan szövegtöredékek véletlenszerű ritmusa révén születik meg a kompozíció. A még teljesen meg nem száradt felületbe mozgó ecsettel viszi fel a verbálisan nem, csak vizuálisan értelmezhető szövegfolyamot. Az 1972-től Zürichben taxisofőrként és iskolabusz-vezetőként dolgozó Frey érdeklődése fokozatosan fordult a matematika és komputerművészet felé, zenetörténeti tanulmányai során fedezte fel a zene és a számtani rendszerek közötti összefüggéseket. Munkássága a zene, a matematika és a spontán írás kontextusában nyer értelmet, amely számítástechnikai kísérletezései és a különböző programozási nyelvekkel való foglalkozás eredményeként jutott el a valószínűség számításra épülő, ún. sztochasztikus művészetig. A kép címében felismerhető a számítástechnikában használt kettes számrendszer, amely kizárólag a 0 és az 1 számjegyekre épül.
P. V.